Beberapa cerita yang tidak sempat dikhabarkan…

kad-ucapan1

Inilah ucapan Eiduladha yang ingin saya paparkan kepada semua pembaca sejak hari sabtu (06 Disember 2008) yang lalu. Namun…

dsc_0232

Inilah yang menyebabkan ucapan itu tidak terpapar sehingga ke hari ini.

kete

Saya bosan menunggu sehingga keesokan paginya. Lalu, dengan rasa menyampah yang amat terhadap talian internet tersebut, saya keluar menemani ibu ke pasar tani. Dan kesilapan pertama yang saya lakukan menyebabkan kereta saya tercedera.

“Tunggul pun tak nampak,” kata ibu.

“Tak perasan, asyik tengok tu…”

dg

dg1

dg3

Wahh, Encik DG telah menguningkan kampung saya. Kononnya liputan terluas.

hp1

Tapi apa ertinya jika telefon bimbit tidak bernyawa (pengecas telefon tertinggal di KL).

Aduhai…

*Blog saya sudah ditimpa salji.